rcmania
RC maniacy!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum rcmania Strona Główna
->
rady rc
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
auta rc
----------------
kupie
sprzedam
rady rc
moje auto
stronki rc
zawody
lodzie rc
----------------
kupie
sprzedam
rady rc
moja lodz
stronki rc
smiglowce rc
----------------
kupie
sprzedam
rady rc
moj smiglowiec
stronki rc
inne
----------------
rozmowki
nabywcy
ankiety
o jakim modelu chcesz wiedziec?
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
admi
Wysłany: Czw 13:48, 10 Sie 2006
Temat postu: Opisy modeli 7 T-Maxx 2,5 - 1:10
Pierwszy T-maxx od czasu swojego pojawienia był ogromnym sukcesem , sprzedawał się ogromnych ilościach ,był kopiowany przez mniejsze firmy i ogólnie był na topie.
Po kilku latach od jego premiery pojawiły się informacje o jego następcy. No , ale dlaczego zmieniać coś co sprzedaje się dobrze?? Jaki będzie nowy model firmy Traxxas ?....
I tak nowy model okazał się być poprawioną wersją starego T-maxx’a .
Konstrukcja
T-maxx 2.5 tak jak jego starszy brat oparty jest o płaską aluminiową płytę na której znajdują się : silnik, zbiornik paliwa , odbiornik , akumulatory/baterie, skrzynia oraz serwa .
Wzmocnieniem podwozia są wsporniki biegnące pod spodem auta. Połączone są one z przednim i tylnim zespołem napędowym oraz po części z elementami na których zamontowane jest zawieszenie. Tak jak w poprzedniku zawieszenie tworzą podwójne wahacze wraz z podwójnymi amortyzatorami.
Zmiany
Nowy T-maxx otrzymał wahacze dłuższe o cal od pierwszego T-maxx ,co poprawiło jego stabilność. Ulepszeniu/pogrubieniu uległy wałki napędowe/półosie.
Bardzo dużo uwagi poświęcono silnikowi ,który został zaprojektowany od nowa. Głównym celem było uszczelnienie silnika przed dostawaniem się „lewego powietrza”.
Uszczelniono łączenie gaźnika z silnikiem oraz poprawiono szczelność na wale napędowym.
Sam gaźnik też poddany został zmianom. Wykorzystano w jego budowie tworzywa sztuczne o dziwnych nazwach
. Dzięki tym zmianom T-maxx 2.5 uzyskał znaczący wzrost mocy w stosunku do poprzedniego modelu , przy zachowaniu tej samej pojemności.
EZ Start – czyli „system odpalający model” również doczekał się wielu zmian. Poprzedni EZ Start był zbiorem kabli i wtyczek zaczepianych na akumulator. Nowy starter otrzymał elegancką obudowę z mrugającymi diodami , do której wsadzamy akku. Dodane czujniki monitorują stan baterii , napięcie , oraz nie pozwalają odpalić ,gdy obciążenie na silniku jest zbyt duże (gdy jest np: zalany silnik spalinowy)
Do jazdy potrzebujesz:
-12 baterii AA
- Klej CA do przyklejenia kół do felg.
- Paliwo
- Nalepienia naklejek
- Butelkę do paliwa
- 6 Cellowy akku do startera
- i zwolnienie z pracy
Dane techniczne
Wymiary
Długość 486mm
Szerokość 414mm
Wysokość 164mm
Opony-przód 146mm
Opony-tył 146mm
Napęd
Rodzaj 4x4
Skrzynia-biegi 2 biegowa automat ze wstecznym
Wsteczny Wsteczny - 3 kanał radia służy do przełączania biegów przód / tył
Hamulec tarczowy
Silnik
Nazwa TRX 2,5
Pojemność 2,5ccm
Rozruch Poprzez silnik elektryczny zamontowany na stałe. Potrzebny akku. 7.2 V
Zawieszenie
Rodzaj Niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory 8 olejowych, plastikowych amortyzatorów
Karoseria
Rodzaj Pickup truck- pomalowana
Inne
Zbiornik paliwa o pojemności 125ccm. Karoseria ma nowe wzory malowania
www.trilordy.com
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin